Értékesítési technikák

Az emberek imádnak vásárolni, de utálják, ha el akarnak adni nekik valamit.” – Jeffrey Gitomer

Az eladástechnika fejlesztésére nem csak a termékeiket értékesíteni kívánó cégeknek van szükségük. A szolgáltatásokat ugyancsak értékesíteni kell – de ma már a karitatív tevékenységet végző non-profit szervezetek is csak úgy tudnak fennmaradni, ha – szó szerint – eladják magukat.

Az értékesítési technikák folyamatosan változnak, a potenciális vevőket mindig újabb és újabb módon kell megszólítani ahhoz, hogy kiválthassuk érdeklődésüket és felkeltsük igényüket a vásárlásra.


Értékesítési technikák tréningjeink fő témái:

  • A siker kulcsa a felkészülés – Előkészületek a tárgyalásra
  • Telefonmarketing, telesales, telefonos időpont-egyeztetés
  • Kontaktus kialakítás: Hogyan keltsünk meghatározó első benyomást
  • Szükségletfelmérés: Vásárlási indítékok és szükséges információk megszerzése
  • Igények felkeltése – Vágykeltés, érzelmi ívek használata az értékesítésben
  • Haszonérvelés – A partnerek meggyőzése, befolyásolása és motiválása
  • A vásárlói ellenállások indítékai, fajtái és azok kezelési módszerei
  • Sikeres ártárgyalási fogások
  • A tárgyalási és értékesítési beszélgetés eredményes zárásának módszerei
  • Tárgyalási stratégiák, taktikák és azok kivédésének módszerei
  • Kapcsolatápolás jelentősége az ügyfelek megtartásában és ezek módszerei

Értékesítési technikák programunk PL-3702 lajstromszámon a FAT által programakkreditált képzés. A képzésnek az önálló moduljai is megrendelhetőek:

  • Ügyfélszerzés-ügyfélmegközelítési módszerek
  • Telefonálástechnika
  • Igényfelmérés
  • Partnercentrikus megoldás bemutatása, haszonérvelés
  • Kifogáskezelés
  • Zárástechnika
  • Ajánláskérés


Print Friendly, PDF & Email